zaterdag 14 februari 2015

Mind-Control: Dr. Rauni Luukanen stierf en werd vermoord..! (Wanttoknow)

 Dr. Rauni Luukanen stierf en werd vermoord..!

dr. Rauni-Leena Luukanen-Kilde met haar vriendin Elisabeth Nyström Barringer, afgelopen november 2015, in Brussel. Foto genomen door dr. Henning White op de eerste wereldconferentie over mind control. 

Enkele quotes die door dr. Rauni Luukanen werden uitgekozen voor haar nieuwe boek:
x

‘BRIGHT LIGHT ON BLACK SHADOWS’

x
‘Condemnation without investigation is the height of ignorance’
*Veroordeling zonder onderzoek is het toppunt van onwetendheid’
- Albert Einstein -
* *
‘USA does not torture
- George W. Bush -
* *
‘The individual is handicapped by coming face to face 
with a conspiracy so monstrous he cannot believe it  excists’
x

‘Het individu is onmachtig wanneer hij oog-in-oog komt te staan,
met een samenzwering, zó monsterlijk,
dat hij niet geloven kan, dat deze bestaat’.

xX

- J. Edgar Hoover, oud-directeur van FBI -
* *
‘What is essential, is invisible to the eye’
‘Wat essentieel is, is niet zichtbaar voor het oog
- Antoine de Saint-Exupéry -
(schrijver van ‘Le Petit Prince’)
 * * *

Dr. Rauni Luukanen stierf en werd vermoord..!

2015 © wanttoknow.nl/.be
x
dr rauni kildeDr. Rauni-Leena Luukanen-Kilde is gestorven en waarschijnlijk,  zeer waarschijnlijk vermoord. Ze stierf afgelopen zondag 8 februari, op 75-jarige leeftijd, in een ziekenhuis in haar thuisland Finland. Ze stierf aan ernstige kanker over haar hele lichaam, zo maakte haar Finse nicht bekend aan Dr. Henning Witte van ‘White TV’. Hij sprak nog met haar via telefoon, zo’n 10 dagen geleden, absoluut niet erbij stilstaand dat dit de laatste keer zou zijn, dat hij haar zou spreken.
Volgens Henning Witte klaagde ze over het feit dat de kanker in haar lichaam plotseling was verschenen als gevolg van ‘stralings-technologie’ en mind-control scalaire radiogolven. De complicaties van haar plotselinge ziek-zijn, werden zó ernstig, dat ze genoodzaakt was terug te gaan, vanuit haar woonplaats Son in Noorwegen, naar een ziekenhuis Finland, waar haar nicht woont.
Ze klaagde in het telefoongesprek met dr. Henning Witte over de zeer grove manier waarop het ambulance-personeel met haar was omgegaan en dat haar geweigerd werd haar eigen keus te maken voor een specifiek Noors ziekenhuis. En over de artsen in het ziekenhuis die haar morfine hadden willen toedienen, buiten haar wil om. Ze was namelijk absoluut allergisch voor morfine, wat ze de arts ook had verteld. Uiteraard is een creepy detail hierbij, dat Rauni Luukanen, zélf arts was..!
Ze had haar vriendin Elisabeth Nyström Barringer verteld, dat ze bang was, dat ze regelrecht vermoord zou worden in het Noorse ziekenhuis, en dat het haar beter leek om naar Finland te gaan, naar een Fins ziekenhuis, waar ze beter af zou zijn, dan in Noorwegen te blijven. In Finland, aldus Rauni Kilde, zou ze ‘ook niet voor haar leven hoeven vrezen’. De laatste week was het onmogelijk nog met haar te communiceren en uiteindelijk overleed ze in het Finse ziekenhuis.
Hier is één van de laatste e-mails die ze stuurde naar een vriend, op 14 januari jl.
“dankjewel xx, Ik ben heftig aangevallen op 17 en 18 december, met psycho-tronische wapens, waarbij ik op de vloer lag met EXTREME PIJN, tot ná middernacht, toen ik een ambulance heb gebeld om naar het ziekenhuis te kunnen worden gebracht. Maar daar aangekomen werd er vanaf de eerste minuut met me gesold, toen bijvoorbeeld een mannelijke arts me zo hard in mijn rechter nier sloeg, dat mijn urine de volgende dag vol bloed zat. De volgende 3 dagen werd ik HELEMAAL NIET aangeraakt door de vrouwelijke-dokter-van-dienst.
Ik vertelde haar dat het kwam doordat ik ‘bestraald’ werd. Maar zij zei dat niemand me zou geloven, waarop ik haar zei, dat mensen die weten waarover ik spreek, dat wel zouden begrijpen. Er werd zelfs niet naar mijn hart geluisterd met een stethoscoop..! Alle 3 de dagen stond ze zo’n 2 tot 3 meter bij me vandaan, totdat ik haar vertelde dat ik naar huis wilde en dat gebeurde. Ik heb nu een serieuze ziekte te pakken, die ze hebben getriggerd met straling en daardoor is geactiveerd. Na enige bedrust, kreeg ik assistentie om met een rolstoel naar Finland te reizen.
Ik zal hier alle tests laten overdoen. Weet je, Finland is geen NATO-land, waar ze de orders dienen op te volgen van de VS; het is daarom een stuk beter voor me om hier te zijn in het ziekenhuis waar ik ben. Mijn kat is inmiddels verdwenen en die nacht kreeg ik een flash-visioen waarin ik zag dat ze haar schedel met een houten plank hebben ingeslagen.  
Zelfs als ze me tot 2x toe een injectie geven, waarvoor ik allergisch ben, dan zal ik overleven, zo meldt mijn automatisch schrift me. Ik zal zelfs nog in staat dan zijn om nog op te treden later. Maar ik heb tijd nodig, want ik ben helemaal doodvermoeid op het moment en lig meestal in bed. Laat dit niet bekend worden, maar als je healers kent, die me zouden kunnen helpen, dan zou ik hun hulp op prijs stellen, omdat ik beter wil worden, met ALLEEN alternatieve middelenAls ik beter zou worden, zou dat een medisch wonder zijn, waarbij de kracht van gedachten en healing bekend zouden worden.
Groetjes ook aan ‘YY’,
liefs en licht
Rauni’
* * *
Dr. Rauni-Leena Luukanen-Kilde was een bekende vrouw, die verlichting bracht op het gebied van informatie over onderwerpen als reïncarnatie, ufo’s en mind control. Haar vaste geloof was, dat we de dood niet hoeven vrezen, omdat er gewoon geen ‘echte’ dood bestaat, maar dat het astrale lichaam en de Ziel het lichaam verlaten. Ze wist dit omdat ze zélf enkele out-of-body-ervaringen had meegemaakt.
Ze was ook een heel dappere vrouw, maar leed zichtbaar onder de vele, vele pogingen om haar leven tot lijden te maken, waarbij ze op alle mogelijke manier werd lastig gevallen, vooral in de privé-sfeer, waarbij ze feitelijk geen privé-leven meer had. Ze woonde alleen in het Noorse plaatsje Son, met haar kat. De krachten-achter-de-schermen waren niet zo gesteld op haar opzienbarende werk voor de mensheid..!
Toen dr. Henning Witte dr. Rauni Kilde persoonlijk ontmoette, de laatste keer op 20 november 2014, in de ‘Covert Harassment Conferentie‘ in Brussel, was ze nog fit en gezond. Er was geen spoor van enige ziekte te bespeuren, zeker geen kanker. Kijk eens naar haar lichaamstaal in deze video, waarin ze -wat nu later blijkt- haar laatste voordracht heeft gegeven over chips en mind control..!


From Henning Witte on Vimeo.
Op deze conferentie op 20 november, sprak dr. Rauni ove rhet onderwerp ‘Bright light on black shadows’. De mens is een spiritueel wezen en niet alleen een lichaam. De conferentie werd bezocht door ca. 120 personen, waarvan zo’n 20 uit de VS, 10 uit Rusland en zelfs 1 persoon uit Azië (Maleisië). Dr. Kilde focust in haar lezing op implants, chips die in het menselijke lichaam kunnen worden gebracht om totale controle te krijgen over lichaam en geest van die persoon.
Vroeger, zo vertelde ze, konden deze chips worden gelokaliseerd met röntgenstraling en verwijderd worden, maar tegenwoordig zijn ze op nano-formaat en niet meer te onderscheiden van het lichaam zelf.Zoals je zelf kunt zien, was Dr. Rauni op 20 november vorig jaar, nog geen 3 maanden geleden, nog fit en zag ze er stralend en wilskrachtig uit. Geen spoor van de ziekte die haar dood zou inluiden..
Dr. Rauni en Dr. Henning White zaten samen, in de directie van ‘EUCACH’, de eerste vereniging voor Europesche slachtoffers, of ‘targeted individuals’ (ti), zoals ze worden genoemd. En natuurlijk was Dr. Rauni zélf één van die ‘targeted individuals’..! Slachtoffers van mind control en electronische onderdrukking.. Volgens beider verklaringen waren er al donkere krachten bezig om invloed te krijgen op dit bestuur, maar beiden artsen gaven geen krimp op dit gebied.  Nu haar dood een feit is, komt er wellicht opnieuw een invloedsmogelijkheid voor deze donkere marionetten. Om ook deze mind-control-groep te controleren, zoals ze dat ook bij andere al deden, in het bijzonder bij de Duitse vereniging..!

Haar laatste boek, zal het een manuscript blijven..?

Een tweede reden dat ze wellicht vermoord is, is haar laatste boek dat ze eigenlijk af had.. Het boek draagt de titel ‘Bright light on black shadows’ en Rauni klaagde over de uitermate getorpedeerde manier van uitwisselen met haar Canadese uitgever. Er waren -vooral door invloeden van buitenaf!- grote vertragingen ontstaan bij de totstandkoming. Ze was de enige auteur en voor een Nederlandse vertaling hadden wij al contact met haar.. De dood van dr. Rauni-Leena Luukanen-Kilde is een groot verlies.
Wij prijzen ons gelukkig in haar aanwezigheid te zijn geweest en haar van dichtbij te hebben meegemaakt. Een normale vrouw, die met strak-blauwe ogen, eigenlijk dwars door je heen keek. Ogen waarachter een heldere geest naar je keek en de wereld in perspectief had.. Er zijn weinig mensen die haar kennis, ervaring en inzichten op het gebied van ‘geheime onderwerpen’ konden matchen over een zo’n breed front.
Lieve Rauni, we missen je, dank voor al je inspanningen en geschenken aan ons en de hele mensheid. Je maakte met je informatie en toewijding een groot verschil..!
We laten je graag haar laatste advies zien..
In dit stukje van 14 minuten uit het interview dat ze had met NTV Polen op 28-11-2014. Ze spreekt over de ‘spiegel-realiteit’, waarbij we feitelijk ALLES wat we dagelijks meemaken zouden moeten omdraaien. Waar bijvoorbeeld over ‘gezondheid’ wordt gesproken, spreekt men in feite over ‘ondermijning van gezondheid’ en waar over ‘vrede’ wordt gesproken, is er sprake van ‘oorlogs-wapen-gekletter’..! (Het hele interview kun je HIER bekijken.)
x

 x

Geen opmerkingen :

Een reactie posten