zaterdag 7 februari 2015

Zaterdag 07 Februari. - 21:00 OXO AXIOMA met Heine Wind 22:00 Café de Zeeuwse Geus

21:00 OXO AXIOMA
Ergens verscholen in het Spaanse achterland schrijft Heine Wind onverdroten door aan zijn boeken OXO Axioma en onderzoeken en artikelen in de alternatieve media https://oxoaxioma.wordpress.com/ ,je kunt wel zeggen dat hij dit doet met microscopische nauwkeurigheid en een gigantische passie.


In aanvulling op de gesprekken met Jeroen Ghuijs in ‘From the Unseen Worlds’ en in ‘Café de Zeeuwse Geus’ tracht ik in dit programma van Finding Voices Radio meer gericht de onderwerpen te bespreken waar ik over schrijf in mijn boek ‘OXO Axioma – geschiedenis, macht & metafysica’. Soms heb ik een gast, soms zal ik zelf proberen het uurtje vol te praten, gebruikelijk omlijst met een muziekje.
Mijn website is http://oxoaxioma.org/
Een lezeres van OXO Axioma en luisteraar van onze programma’s omschreef mijn werk als volgt: “De materie doorleven, helemaal uitpluizen en daarop gebaseerd een eigen visie presenteren, waar iedereen op inhaken mag." Dat vond ik een geweldige recensie! De luisteraars zijn dan ook uitgenodigd op de chat deel te nemen. Een keuze uit eventuele vragen en opmerkingen - in hoofdletters geschreven – zal ik later in het uur willen behandelen.

Ik wens jullie veel luisterplezier en hopelijk tot vanavond, Heine
Voor het beste luistergenot druk je op de tekst >>> Pop up Radio <<< boven aan het scherm

Mocht je niet luisteren wensen we jullie toch een fijne avond, team Finding Voices

En kom ook weer eens gezellig naar de chat voor een fijne interactie met de programmamakers en de gasten.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten