maandag 19 oktober 2015

De ziel in het licht van haar hogere auralagen - Annemiek Douw


De-ziel-in-het-licht-van-de-hogere-AuralagenIn dit boek beschrijf ik de ervaringen die ik tijdens de eerste 12 jaar heb opgedaan in mijn praktijk als paranormaal therapeut, Lichtwerker en medium. Gaandeweg ontwikkelde ik mijn persoonlijke werkwijze en daarbij word ik sinds een aantal jaren terzijde gestaan door mijn gidsen, de gidsen van mijn cliënten, hun overleden dierbaren, (aarts)engelen en andere lichtwezens.

Ik ontdekte dat er naast de zeven algemeen bekende auralagen een nog breder spectrum was waarin ik schouwen en spiritueel opereren mag. In dit boek beschrijf ik de 21 verschillende auralagen die ik leerde onderscheiden. Daarnaast toon ik aan de hand van diverse cases uit m’n praktijk welke blokkades zich voor kunnen doen in de auralagen en hoe zich dat uit in de vorm van menselijke problemen en ziektes. Ook mijn aanpak van specifieke gevallen komt daarbij aan bod. De vele auralagen en hun leerthema’s laten daarbij zien op welke manier een ziel zich zoal ontwikkelen kan en hoe zij groeit. En wat zij door dit ontwikkelingsproces bijdraagt aan zichzelf, haar naaste familie, omgeving en de rest van de wereld.


Ik hoop dat mijn boek nieuwe inzichten brengt als het gaat om het leven en zijn uitdagingen en beschrijf oplossingsrichtingen die je als lezer zelf ook kunt toepassen. Daarom staat er, behalve een uitleg over de verschillende lagen en illustratieve cases, ook een aantal oefeningen in dit boek.

Mijn aanpak is helder, direct en diepgaand, waarbij mijn technische achtergrond zorgt voor een gezond evenwicht tussen het stevige aardse en het ijlere, fijnstoffelijke, spirituele.

Zelf leef ik naar waar ik in geloof en dat is belangrijk voor me. Daarom nodig ik jou graag uit ook naar je ziel te (gaan) leven en zelf je eigen Licht in de wereld te zetten. Soms moet daarvoor helaas eerst nog wat ballast uit het verleden opgeruimd worden. Met ‘De ziel in het licht.. ‘ laat ik zien hoe dit op een zachte, speelse en liefdevolle wijze kan.

Uitgeverij Elikser, ISBN 978 90 8954 275 5, prijs € 22,50. Ook te bestellen met persoonlijke, gechannelde boodschap via deze site.

Zie ook live interview op 23 Oktober

Geen opmerkingen :

Een reactie posten