vrijdag 5 augustus 2016

Kaypacha 3 augustus 2016; video met Nederlandse ondertiteling

Een wekelijkse bijdrage van Bob Kukler en Irma Schiffers
“Spelen betekent, opnieuw in contact komen met het mysterie van onszelf, van ons eigen persoonlijke unieke verleden, en die onbewuste en onderbewuste herinneringen omhoog halen, die bijdragen om meer onszelf te worden. Origineler, unieker, goddelijker.”

“En wat we nu zien gebeuren in het bijzonder in deze tijd, Venus vierkant Mars. Ik vind het heel interessant dat dit tegelijkertijd gebeurt. De nieuwe Maan in Leeuw, de Zon in Leeuw, Venus die vertrekt uit Leeuw en die naar Maagd gaat. En we zien Maagd en Tweelingen, beiden met Mercurius als heerser in oppositie met Boogschutter en Vissen, beiden met Jupiter als heerser.

Vissen heeft Jupiter als mede-heerser en ook Neptunus is de heerser.het collectieve onbewuste, het oneindige potentieel. Het Zelf. En we hebben Jupiter in oppositie met Neptunus en nu is Jupiter in oppositie met Cheiron een healing-tijd. En waar heeft deze healing mee te maken. Dat we in contact komen met onze kracht.
Leeuw, de Zon, de solar plexus is de chakra van onze kracht.
Dit is ons krachtcentrum. En hoe is onze kracht in het gedrang gekomen, deze is in het gedrang gekomen door het vierkant met Saturnus in Boogschutter, wat voor religie staat, en al die religies.
De mantra voor deze week is:
Als ik me voorbereid op mijn avontuur
buiten het bekende gebied,
Is het belangrijkste wat ik nodig heb
is liefde in mijn hart en een song.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten