donderdag 29 december 2016

21:00 From the Unseen Worlds met Marlon Brammer

Vanaf 1 januari 2017 doet Marlon het rustiger aan na ruim 3 jaar onafgebroken Haar missie te hebben uitgevoerd.
Dit betekent dat ze de komende tijd geen workshops e.d. uitzet. Het Inner Self Training Center in Hoofddorp is per 1 januari overgedragen.

D
ank jullie wel voor het vertrouwen en de mooie wisselwerking met elkaar in de afgelopen jaren.  (Marlon)Bij deze dus nog eens de mooie uitzending met marlon uit april 2015

Als je het niet meer ziet zitten, steeds vastloopt of fysieke pijn hebt, dan kan ik jou op een snelle en effectieve manier weer terugbrengen naar een energiek en harmonieus leven. Daarbij leer ik je makkelijke technieken waardoor je je bewust wordt van de grote helende kracht die in jezelf aanwezig is. Wonderen zijn echt de wereld nog niet uit!


 
Ik hanteer voor mijn gehele aanbod het concept van 
vrije betaling. Individuele behandeling, sessies of 
coaching kan plaatsvinden in Hoofddorp of IJmuiden. 
Op afstand kan het oo
k via telefoon of Skype; dit is net zo effectief. Klik voor individuele sessies op de tab Coaching.  


Voor groepen geef ik eveneens workshops, trainingen, cursussen en lezingen in Hoofddorp. Alle workshops 
kunnen daar ook individueel worden gegeven of via 
Skype. Klik voor workshops en cursussen op de tab 
Training Center of kijk in de Agenda.  
   
Gun jezelf een energiek en harmonieus leven en neem gerust contact met mij op. Misschien tot snel!   

Geen opmerkingen :

Een reactie posten