zondag 2 augustus 2015

Bill Cooper over VS, schaduwregering, Area 51 en meer (© Irma Schiffers)

Recentelijk kwam het buitenaardsen-thema weer eens in het (mainstream-) nieuws zoals op 23 juli op RT-news en in de Engelse ‘metro’ stond te lezen op 6 juli ‘Government to release Britain’s UFO ‘X-Files’ – which could prove aliens exist’.  Het begint er echt naar uit te zien dat er binnenkort veel informatie vrijgegeven gaat worden en dan heb ik het nog maar niet over de documenten van Edward Snowden die nu nog ´on hold´ staan. Hij werkte voor de NSA en die is, zoals je verderop kunt horen hier zeer nauw bij betrokken. Het lijkt heel ver van ons bed en dus verwerpen we al snel dit soort informatie.

Onlangs verwees ik al naar een bewaard gebleven video van William ‘Bill Cooper’, en nu heb ik deze ondertiteld in de afgelopen dagen. Veronica en ik hebben deze vertaald omdat deze informatie ons belangrijk genoeg lijkt om dit nu te delen en er gewoon eens met een open mind ernaar te luisteren. Zoals Cooper onder andere zei: Er ligt een ongelooflijke macht in kennis, er is ook een ongelooflijke macht in geheimhouding. Neem die geheimhouding weg, zorg ervoor dat u bent geïnformeerd.

Cooper zei ook aan het einde van zijn lezing dat hij een enorme opluchting voelde dat hij deze informatie naar buiten had gebracht en dat het hem niet uitmaakte wat er daarna met hem zou gebeuren. Hij wist waarschijnlijk al dat hij dood geschoten zou worden, hetgeen helaas ook zo is gegaan. Hij was 58 jaar toen dat gebeurde voor zijn eigen huis.
Alien EBE
Hij stond vanzelfsprekend bekend als een zogeheten Amerikaanse conspiracy theorist, was een radioman en auteur en werd het meest bekend om zijn boek uit 1991 ´Behold a Pale Horse´, waarin hij waarschuwt voor diverse wereldwijde complotten en sommige betreffen de buitenaardsen, voor de meesten wel bekend uit het nog altijd zeer geheime gebied Area 51.
Hij werkte voor de Marine, had dienst in Vietnam waar hij twee medailles voor kreeg. Hij diende bij de luchtmacht, ook bij de inlichtingendienst tot 1975.
Hij komt met feiten, data en documenten en vertelt over Truman, Kennedy, Eisenhower, Area 51 waar Eisenhower ook niet mocht komen, over de gevangen genomen alien EBE die uiteindelijk in gevangenschap is gestorven, en hoe Eisenhower met alle goede bedoelingen een zeer cruciale fout maakte door zijn studiegenoot Rockefeller te vragen om het probleem rond de geheimhouding van buitenaardsen en de UFO-crash bij Roswell te helpen oplossen. Daarmee gaf hij de macht van de Amerikaanse politiek en alle presidenten definitief uit handen aan de schaduwregering en hij noemt dat een zeer gevaarlijke ontwikkeling. Kennedy wilde deze informatie vrijgeven en ook zijn lot kennen we. Zie ook dit artikel in deEngelse mainstream ´Mail Online´ uit 2012 over Eisenhower en de buitenaardsen volgens een bron van het Pentagon.
Daar zijn we inmiddels zelf met velen ook al achter dat we ons in een zeer gevaarlijke fase bevinden. Als je dit serieus durft te nemen, valt alles waar we nu mee te maken hebben op z´n plek. Ergens tijdens de lezing wordt een vrouw heel boos als hij over het project op Mars vertelt: ze kan en wil het niet geloven. Cooper zegt op dat moment dat hij beseft dat het zeer ´disturbing information´ is, maar dat hij de plicht voelt om het toch naar buiten te brengen. Cooper eindigt op deze video met deze woorden:
Het maakt mij niet uit wat u van mij denkt, het maakt mij niet uit hoe u mij noemt, het maakt mij wel uit wat u doet met deze informatie, want het is belangrijk voor ons overleven als soort.
Het is belangrijk voor onze planeet, het is belangrijk voor de wereld. Wat met mij gebeurt is niet van belang, en ik wist dat toen ik hiermee begon.
Gedurende de laatste 17 jaar wist ik dat ik dit op enig moment moest zeggen.
Of ik dat nu wilde of niet, of ik nu bang was of niet.Nu ben ik hier, en nu is het gebeurd. En ik voel een overweldigende opluchting.
U heeft nu de informatie, u kunt erom lachen, u kunt het in de prullenbak gooien.
U kunt mijn huis afbranden als u dat wilt.
Maar ik vertel u nu, uw toekomst, de toekomst van uw kinderen, de toekomst van uw kleinkinderen, hangt af van wat u doet met deze informatie.
Uw eigen regering verkoopt drugs aan uw kinderen, en het lijkt u niet uit te maken.
Uw eigen regering heeft de macht van de mensen weggegeven, en het lijkt u niet uit te maken.
Er is een apathie die rondwaart in dit land die dodelijk is.
Of er wel of niet buitenaardsen zijn.
Wij zijn werkelijk nu op dit moment een natie van schapen, en, dames en heren, ik verzeker u dat schapen altijd
naar de slachtbank worden geleid.
Maar het hoeft niet zo te zijn. Er ligt een ongelooflijke macht in kennis, er is ook een ongelooflijke macht in geheimhouding.
Neem die geheimhouding weg, zorg ervoor dat u bent geïnformeerd,
en u kunt dingen veranderen, u kunt stoppen om met elkaar te vechten.
Dank u!
Kijk zelf maar en zoek eventueel verder naar informatie, zoals hij zelf telkens adviseert. En trek daarmee je eigen conclusie. Zoals het overigens hoort te zijn in de media. Een ongeïnformeerd mens kan nooit een eigen mening vormen en loopt voor hij het weet in de massa schapen mee naar de slachtbank!


Alle artikelen op deze site worden belangeloos geschreven ten bate van ‘humanity’ en mogen worden gerepubliceerd, mits de bronnen en het auteursrecht wordt gerespecteerd.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten