vrijdag 18 december 2015

In Conclaaf Live met Rene van Diest bij Sundancer in Zwijndrecht

Presentatie    : Jeroen Ghuijs
Gast             : Rene van Diest ( www.piramidekrachten.nl )
Locatie          : Sundancer.nl Stationsweg 43, 3331LR Zwijndrecht.

Rene van Diest, Coach, Innovator, Inspirator en Visionair.
Ik schrijf veel over de nieuwe tijd ( transformatieproces) waar we momenteel allemaal inzitten en maak daar ook verschillende video’s over en geef veel lezingen.
Een van mijn websites is die van www.21december2012.nl . Een website waarin ik mijn visie, ervaringen en inzichten deel zodat mensen meer bewust kunnen worden van hun eigen krachten en mogelijkheden.
Mijn fascinatie voor piramides en geometrie is al vroeg in mijn jeugd begonnen. Op jeugdige leeftijd was ik al met hout/ timmeren en zagen bezig en maakte de meest kunstzinnige dingen. Later ben ik naar de MTS Bouwkunde gegaan met als bijvak, Bouwkunst Geschiedenis en Technisch tekenen. Mijn interesse in bouwwerken nam alleen maar toe. Vooral de oudheid van egypte trok mij enorm aan en heb daar dan ook veel over gelezen, getekend en scripties gemaakt.




Geen opmerkingen :

Een reactie posten