vrijdag 17 juni 2016

Ole Dammegard over Orlando en acteurs ontmaskerd

Maar weer eens een grote, diepe zucht! Beschietingen in een homoclub in Orlando. Het gebeurde ‘toevallig’ op de laatste dag van de Bilderberg-meeting waar meer dan ooit de pers op ruwe wijze werd geweerd, bedreigd en gemolesteerd door een overmacht aan Duitse Polizei. En terwijl ik dat allemaal aan het volgen was, stonden de nieuwsuitzendingen bol van een nieuwe valse vlag-operatie (zie verder de bewijzen ervan in de video’s hieronder, inmiddels Nederlands ondertiteld), in mijn optiek om de aandacht van de Bilderberg-conferentie af te leiden. En ik ben niet de enige met die conclusie. Ik kreeg van Ole Dammegård dit interview toegestuurd en ik ben het direct gaan vertalen en ondertitelen. Hij laat zijn licht schijnen over deze aanslag en heeft het daarnaast ook over andere actuele zaken, zoals o.a. over Zweden, waar hij de afgelopen weken na onze ontmoeting in Nederland bij de Open Mind conferentie heeft vertoefd.
De andere video is van Dahboo7, die de betrokkenen, getuige en de schutter, is gaan natrekken. Acteurs en regisseurs, ook helaas dit keer weer. Alles om ons in angst te houden, onze vrijheden geheel af te nemen en ons totaal te onderwerpen aan de NWO-agenda die in rap tempo wordt uitgerold. De paniek zit er goed in bij de elite-maffia nu het volk zich gaat roeren, wakker wordt en aanstuurt op een Brexit, ongetwijfeld gevolgd door eenMexit (lees: multi-exit) en een afbrokkelend Europees regime. En het wordt tijd dat de ogen open gaan en dat we een menselijke en gezonde wereld gaan creëren met uitsluiting van de sociopaten, ergo: de elite en de gevaarlijke propaganda-journalisten van de diverse nieuwsmedia.
Want laten we toch echt hopen dat het doemscenario van een WK-aanslag op een favoriete offerdatum van de satanaanbidders dat hier en daar de ronde doet, niet plaatsvindt of hoe dan ook voorkomen kan worden. Ik houd me nog steeds staande met het zicht op een positieve verandering, want er worden dag
elijks meer mensen wakker!
Zie hier de video’s, zet eventueel de ondertiteling rechtsonder het beeld even aan. Het interview met Ole Dammegård duurt 1 uur en 14 minuten en de video van Dahboo7 duurt 3 minuten. Vorm je eigen mening zou ik willen zeggen en blijf alsjeblieft zelf onderzoek doen, in plaats van naar die indoctrinerende TV te kijken als je op zoek bent naar het echte nieuws!
© Irma Schiffers




Geen opmerkingen :

Een reactie posten